Dag 12, 15-8-2016, weer naar huis

Helaas, het is nu echt over, vandaag gaan we weer naar huis. Dezelfde taxi centrale die ons heeft gebracht komt ons weer ophalen, en ook nu zijn ze weer prima op tijd. We vliegen in de middag, maar het is te kort om nog even de stad in te gaan. Helaas kun je in Venetië […]

Meer lezen...

Dag 11, 14-8-2016, Zadar

De laatste bestemming alweer, vandaag zijn we in Zadar, Kroatië. We gaan met de shuttle bus, vanaf de haven is het te ver om te lopen. Deze kost 12 euro per persoon. We hebben de tijd, we komen rond 10.00 uur aan met het schip. We kunnen snel van boord, en kunnen ook meteen in […]

Dag 10, 13-8-2016, Montenegro.

Vanmorgen weer vroeg op, Kotor, Montenegro is aan de beurt. Alweer de 1 na laatste plaats. We hebben om 8 uur afgesproken met Milo. We moeten hier ook tenderen. We verwachten een minuut of 5, maar het schip ligt verder weg, en het duurt ruim 15 minuten. Maar wat is het een mooie baai. Iets […]

Meer lezen...

Dag 10, 12-8-2016, zeedag.

Nog 1 zeedag, morgen nog Montenegro en overmorgen naar Kroatie, dan zit de cruise er weer op. Het gaat weer snel. We hadden afgesproken apart te ontbijten en geen tijd af te spreken. Marco, Michael en ik gaan op dek 11 liggen. Er staat heel veel wind, een gezin met 2 kinderen hebben de grootste […]

Dag 9, 11-8-2016, Mykonos.

Vandaag alweer de laatste Griekse stop, Mykonos. Ma van Wijngaarden en ik maken foto’s van de zonsopgang. We moeten tenderen hier, maar kunnen gelijk van boord. Hadden we van te voren nog verwacht dat het tenderen voor veel oponthoud zou zorgen, gelukkig valt dat mee. Wat een leuk eiland is dit! Van die hele leuke, smalle […]

Meer lezen...

Dag 8, 10-8-2016, Athene

De gids van PK TRavel stond al te wachten toen we half 8 van boord gingen. Dimitrios stond er met een ruime bus waar wel 13 man in kon. Oftewel geen gevecht voor de raamplaatsen. 😉  We kregen ook nog flesjes water, deze prive excursie is weer prima geregeld. We begonnen met een korte tour […]

Dag 7, 9-8-2016 Santorini

Vanmorgen weer vroeg op, aangezien we bij Santorini moeten tenderen en met de kabelbaan omhoog moeten. Omdat we zo vroeg zijn valt de rij voor de tender en kabelbaan mee, we zijn zowaar al rond 9 uur boven. Wat een mooi uitzicht. We hebben om half 10 een afspraak voor onze prive excursie. Deze keer […]

Meer lezen...

Dag 6, 8-8-2016 Zeedag.

We hebben weer een zeedag vandaag, en pa Zeegers is jarig. We ontbijten en feliciteren pa Zeegers. Pa van Wijngaarden ligt nog even te slapen na alle commotie van gisteren. Marco en pa Zeegers gaan sporten, dat geeft ons de gelegenheid om de kamer te versieren. Hierna gaan Michael en ik even richting dek 6. […]

Dag 5, 7-8-2016 Corfu

Vanmorgen staat Corfu op het programma. We ontbijten op tijd, en gaan met de shuttle bus. De tijd is een uur later hier, dus het was erg vroeg op. Maar het vroeg op staan loont, het is nog rustig in de stad, en qua temperatuur is het ook nog goed. Het is een graad of […]

Meer lezen...

Dag 4, 6-8-2016 Zeedag

Een zeedag vandaag. Het slapen was helaas wat minder, tussen onze cabin en die van de buren zit een nogal aardige kier, het is vrij gehorig. Zo erg hebben we het eigenlijk nooit meegemaakt. En aangezien de buren ook nog rare tijden aanhouden qua slapen, is dat een beetje jammer. We ontbijten apart vandaag, lekker […]